I - day plus - Reisverslag uit Castle Rock, Verenigde Staten van Sabrina van Beek - WaarBenJij.nu I - day plus - Reisverslag uit Castle Rock, Verenigde Staten van Sabrina van Beek - WaarBenJij.nu

I - day plus

Door: Salto

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

14 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Castle Rock

We besluiten vandaag de interstate te rijden. Qua uitzicht maakt het niet zoveel uit en we kunnen goed doorrijden.
Zagen we in Kansas nog huizen, boerderijen of anderszins, in Colorado was het alleen maar prairie. Allemaal schitterend om te zien maar na 200 mijl wel eentonig. Je merkt ook aan de wind dat het een vlak gebied is. Het is constant en overal windkracht 6. We zijn toch wel wat gewend in Nederland maar dit is toch apart.

Op de interstate is het redelijk druk. Naast de enorme vrachtauto's rijdt er nog van alles in de rondte. Ik zat me al rijdend te bedenken dat de auto's veel compacter zijn geworden ten opzichte van 2008 en zeker 2006. Nog steeds een maatje groter dan in Europa, maar toch. Kijk ik links van me en zie ik een voorwiel van een Dodge F 350 RAM met tweemaal een dubbelasser achter. :) Op het platteland zijn ze wel nodig en daar zie je ze dan ook nog wel. Het rijden is niet verandert. Telefoon aan een oor gekleefd, drinken in je hand, het stuur onder je kin en gemiddeld 80 mijl cruisecontrol. Dat is zo'n beetje de rijstijl.
Hoe dichter we bij Denver komen hoe meer bomen, huizen we zien plus de hoogteverschillen nemen ook toe. De plus is weer aanwezig in het heerlijke bochtenwerk richting Castle Rock.

Sabbie en Salto:

FOTOS:

• 14 Augustus 2010 - 15:17

C@rola:

Hey man, who the hell needs National Geographic or Discovery Channel when you can daily enjoy the Sabbie/Salto adventures !

• 14 Augustus 2010 - 16:05

Thea:

Jeetje, dat is een kale bedoening.

• 14 Augustus 2010 - 16:27

Marjo:

Ja hoor maken jullie de trip van je leven, zitten jullie te zeuren over vlaktes, wind, hitte, hihihihihi
    Lijkt me trouwens lastig rijden op de motor, telefoon aan je oor, drinken in je hand en kin op het stuur!! Hahahaha
    Veel plezier en we skypen, kussies

• 20 Augustus 2010 - 13:43

Paul:

zooo.. aan de foto's te zien hebben jullie een hoop asfalt gezien die dag...... ;-)