Blue Ridge Parkway - Reisverslag uit Maggie Valley, Verenigde Staten van Sabrina van Beek - WaarBenJij.nu Blue Ridge Parkway - Reisverslag uit Maggie Valley, Verenigde Staten van Sabrina van Beek - WaarBenJij.nu

Blue Ridge Parkway

Door: Salto

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

07 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Maggie Valley

Net als we Roanoke uit zijn gereden en de 221 South afrijden,zie ik een handgeschreven bord "Garage Sale". Ik denk, hé ja, het is zaterdag en dan gaat dat hier zo. Je gooit je garage deur open, of één bij de buren en je zet de spullen die je kwijt wilt in de verkoop.
Dit gebruik is overigens uitgegroeid tot een soort braderie. Op een plek voor de kerk, de markt of zo maar een groot grasveld zijn er allemaal kraampjes met van alles en nog wat. De Parkway is dichterbij dan we dachten, dus even keren en volgooien die tanks. Tja en dan wordt het omhoog, omlaag, draaien en keren. Dan weer alleen bos en dan weer een prachtig uitzicht. Het is echt afzien. Grapje :)
Wat opviel waren de prachtige vlinders. Af en toe leek het wel een vlindertuin. Ik weet nu ook wat spiral curves zijn door de pakkende tekening op de borden. Zo leer je nog is wat. Na een lange prachtige dag kwamen we aan in een zeer druk Maggie Valley. We konden terecht in een klein 'Clean but cozy' motel. Geen internet, geen ontbijt maar heerlijke bedden en douche.

Sabbie en Salto

FOTOS:

• 09 Augustus 2010 - 08:14

Dré:

Oh oh, wat is dat mooi....

• 18 Augustus 2010 - 11:59

Paul Thijsse:

mooi, maar ik zie het even niet op de foto's :-))

Gaaf om te volgen allemaal!
    Ben wle een beetje jaloers :-))