Tail of the Dragon - Reisverslag uit Lebanon, Verenigde Staten van Sabrina van Beek - WaarBenJij.nu Tail of the Dragon - Reisverslag uit Lebanon, Verenigde Staten van Sabrina van Beek - WaarBenJij.nu

Tail of the Dragon

Door: Sabbiejj

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

08 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Lebanon

Al was het maar 11 miles, de tail of the dragon was toch wel het hoogtepunt van de dag.

We reden vanmorgen weg uit het gezellige Maggie Valley om een ontbijt plaats te zoeken. We zijn beland bij 'Granny's Kitchen' met ontbijtbuffet. Ze hadden zowaar een hele sectie vol fruit, dus ik heb mn bord beladen met sinaasappel, oranje meloen, groene meloen, watermeloen, aardbeien en druiven en ben gaan smikkelen. Ik heb in ieder geval voor een week weer genoeg fruit binnen haha. Hierna konden we verder rijden.

De weg naar de Dragon was ook al behoorlijk bochtig maar eenmaal aangekomen bij het 'beginpunt' zie je al snel door welk volk deze weg geliefd is, jawel motorrijders. Het leek net de TT wel!!

Je mag op de weg zelf maar 30 mijl max en ik ben in dat korte stukje net zoveel politie tegengekomen als mijn gehele tijd hier. SUF!

Hierna kregen de bochten weer wat meer strekking en konden we lekker doorkachelen. Het land word al wat platter. De bergen worden glooiingen en de hoogtes worden heuvels maar wat was het weer mooi.

Onderweg zijn we verder tegengekomen, dikke amerikanen zonder gebit, wilde kalkoenen en een kerncentrale.

We hebben inmiddels alweer bijna 1200 mijl gereden...best netjes al zeg ik zelf!
Oh en wel grappig...We zijn vandaag door een tijdzone heengereden. Heel even dacht ik dat ik gek werd aangezien we om 1 uur bij onze lunchplaats wegreden en een uur later kijk ik op Garmin en is het weer 1 uur....

Salto en Sabbie

FOTOS
http://picasaweb.google.com/117993375230586190462/Dag7MaggieValleyLebanon?feat=directlink

VIDS
http://www.youtube.com/watch?v=-y6lfxfFDoU

http://www.youtube.com/watch?v=K4S4b69BXxs

@Tante Caro Omdat je het zo fijn vind om achterop te zitten heb ik ook nog wat dingen gefilmd zodat je nog meer mee kan genieten

@Fred & Gitty We zijn nog geen beren tegengekomen!!! Ook geen lama's hihi....Maaruh met wie moeten we nou shoppen als we in seattle zijn??

@Petra...Tot nu toe heb ik nog niemand kunnen vinden..Ultiem is als ik iemand vind en diegene een jonger broertje heeft hihi

@Elise We komen wel wat politie tegen maar nog geen snelheidscontroles. We letten er wel op hihi maar daar is ook alles mee gezegd... Serieus! Iedereen rijd hier minimaal 15mijl harder dan is toegestaan...

@Mama Ben je je paarse muur al zat?
Morgenochtend zetten we skype weer aan...maar het is hier nu 7 uur vroeger dus jij mag een uurtje later hihi

@Henk Natuurlijk doen we voorzichtig! Groetjes Rob

  • 09 Augustus 2010 - 05:47

    C@rola:

    Héftûg, Sabbie, om op video "mee te rijden", WÒW !!

  • 09 Augustus 2010 - 06:06

    Marjo:

    Nee ik vind mijn paarse muur steeds mooier, hihihihi

    Mooie video's en foto's!!

    We skypen, tot later, kussies

  • 09 Augustus 2010 - 07:44

    Richard Van Kan:

    Als ik jullie verslagen lees is het geen vakantie meer maar een belevenis. Rob, waar komt jouw bijnaam Salto eigenlijk vandaan? Ik wens jullie nog veel avontuur toe.

  • 09 Augustus 2010 - 14:05

    Petra :

    Hahaha ja dat zou wel heel leuk zijn Hahahaha. Xxxx

  • 09 Augustus 2010 - 14:15

    Larizzz:

    Waaaauuuwwwww!!!!!!!!! Wat een mooi landschap en leuke huisjes. Jullie hebben ech the time of your life daar. Beetje jaloers wel :D. Veel plezier en keep rolling :D

    xxx

  • 09 Augustus 2010 - 15:29

    Fred En Gitty:

    Hoi, Hoi,

    Neem dan maar een dikke Amerikaan mee om te shoppen! Voorlopig nog maar even genieten! groetjes..

  • 09 Augustus 2010 - 17:03

    Agnes:

    Het ziet er allemaal erg gaaf uit!
    Veel plezier daar.
    Groetjes

  • 09 Augustus 2010 - 21:40

    Theo & Mireille:

    Wij hopen ook nog eens op dezelfde manier als jullie door amerika rond te mogen toeren. Het is fantastisch om al een beetje mee te mogen reizen. Leuke verslagen en foto's.

  • 10 Augustus 2010 - 20:45

    Anita Haksteen:

    Hallo Rob (Salto) en Sabrina (Sabbie)

    Ik kijk regelmatig op jullie website en zie dat jullie genieten van de reis. Ziet er ook allemaal mooi en tof uit. Leuk de videofilmpjes op de motor
    Blijf er van genieten en doe voorzichtig.

    Groetjes Anita Haksteen voor Sabbie (Collega Rob)


  • 18 Augustus 2010 - 12:03

    Paul Thijsse:

    wouw! dat zijn echt schitterende plaatjes!
    Jammer dat ik hier door de beveiliging op het werk geen filmpjes kan bekijken..... maar misschien moet ik ook maa gewoon aan het wek gaan dan.... ;-)

    Maar niet voordat ik alle overige verslagen en foto's heb gezien.... :-))

    Weer bedankt voor het delen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabrina

Actief sinds 02 Juni 2010
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 17950

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 17 Juni 2014

Schotland 2014

02 Augustus 2010 - 27 Augustus 2010

USA 2010

Landen bezocht: