Bochten en Blazen - Reisverslag uit Roanoke, Verenigde Staten van Sabrina van Beek - WaarBenJij.nu Bochten en Blazen - Reisverslag uit Roanoke, Verenigde Staten van Sabrina van Beek - WaarBenJij.nu

Bochten en Blazen

Door: Sabbiejj

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

06 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Roanoke

We hebben vandaag echt een prachtige route gereden!

We zijn begonnen in Gettysburg waar we door de slagvelden heen weer richting South gingen op de US 15.

Dit was een stukje lekker door kachelen met af en toe wat bochtjes, niet erg interessant totdat we de MD 77 opgingen.

Deze weg was prachtig door de bergen heen met lekker veel bochten ed.

Ons hoogtepunt van vandaag was de Skyway Drive. Dit was op neer (nog een keer) op neer op neer bocht naar links bocht naar rechts op neer bocht en een uitzicht daar zeg je u tegen!

We hebben dan ook in het oudste gebouw van het park geluncht, gewoon omdat het kan!

Hierna gingen we weer een stukje highway us 11 knallen om vervolgens ineens in de middle of nowhere te belanden.

Prachtige weg (buffelo rd.), zonder middenstreep of enigszins een wegaanduiding. Een weg waar we ook niet harder dan 45 mijl konden rijden omdat de weg soms slecht was maar ook omdat er ineens bochten waren, die scherper waren dan je kon zien.

Op een gegeven moment reden we paralel aan de route 81 maar het grappige was dat die interstate rechtdoor gaat en plat is en onze weg ging als een conjunctuurbeweging op en neer.

We zijn beland in Roanoke met, van wat we konden zien op weg naar het hotel, een rijke geschiedenis. Leuk stadje, geen energie om ons erin te verdiepen...

Dominos is gebeld, bier (yuengling onze nieuwe favoriete lager) is gehaald en verder doen we lekker helemaal niets

Oh weinig foto's vandaag want domme sabbie was vergeten haar camera op te laden hihi

Salto en Sabbie

FOTOS

• 07 Augustus 2010 - 06:03

C@rola:

Wát een indrukken, 't is of ik al kachelend en conjunctuurbewegend (maar dan achterop, hihi) méerijd. Have fun !

• 07 Augustus 2010 - 06:04

Marjo:

Camera niet opgeladen??? Je kan niet eens zeggen dat je blond bent, hihihi. Veel plezier verder en we skypen nog wel. Kussies

• 08 Augustus 2010 - 11:11

Fred En Gitty:

Hi Rob en Sabbie, wat een leuke verslagen en fotoos tot nu toe! Wij blijven het met belangstelling volgen.Keep the sunny side up! groetjes.

• 08 Augustus 2010 - 13:49

Henk Bloem:

Wat een ervaringen, prachtig. Ouwe dienst gabber, doe je wel voorzichtig?

• 09 Augustus 2010 - 08:10

Dré:

Ha, nou klinkt het helemaal zoals het hoort te zijn! Jammer van die niet-bestaande foto's, maar jullie hebben het in ieder geval gezien. Geweldig :-)