Rustdag, nou rusten... - Reisverslag uit Boise, Verenigde Staten van Sabrina van Beek - WaarBenJij.nu Rustdag, nou rusten... - Reisverslag uit Boise, Verenigde Staten van Sabrina van Beek - WaarBenJij.nu

Rustdag, nou rusten...

Door: Salto

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

18 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Boise

Vandaag valt de keuze op Boise (lees: boy-see)omdat we morgen scenic naar Lewiston willen rijden. Waarom rustdag? Het is namelijk zitten en gas geven vandaag. 400 plus km rechte weg. We doen het rustig aan. Het is windkracht 10, de temperatuur is rond de 40° en de velden vol met lavendel zien er geweldig uit.
Indrukwekkend is het Craters of the Moon National Park en het gebied er omheen. Het is een gebied van lava uit verschillende perioden. De jongste eruptie is 2000 jaar geleden en men verwacht dat er nog meer volgen. Let wel, het is als het ware de aarde die zichzelf op zo'n moment omploegt.

Sabbie en Salto

FOTOS:

• 20 Augustus 2010 - 16:31

Marjo:

Ohhhh ik vind de Bambi's lief

• 20 Augustus 2010 - 17:40

C@rola:

Keep on hitting the road, piepels, and go on shooting photo's. Very impressivvvvve!

• 20 Augustus 2010 - 19:39

Fred En Gitty:

Mooie fotoos! Vooral gisteren van de Beartooth etc. En dan nog een echte bear zien! Inmiddels ook al lama's gespot????

groetjes

• 20 Augustus 2010 - 20:09