Medium...No...Well Done! - Reisverslag uit Mountain View, Verenigde Staten van Sabrina van Beek - WaarBenJij.nu Medium...No...Well Done! - Reisverslag uit Mountain View, Verenigde Staten van Sabrina van Beek - WaarBenJij.nu

Medium...No...Well Done!

Door: Sabbiejj

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

10 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Mountain View

Gister was het al belachelijk warm. Vandaag was het erger, want het begon al hartstikke vroeg. Het was zo vochtig warm buiten echt heel vies goor bah!

Vanmorgen zijn we vroeg weggegaan zodat we op tijd bij Graceland waren. Papa kon al het elvis niet aan en is bij de motoren gebleven terwijl ik een bezoekje aan de king bracht. Hij had me uitgenodigd in z'n huis waar ik een gepersonaliseerde rondleiding kreeg. We hebben piano gespeeld in z'n woonkamer, gedineerd in de eetkamer terwijl we het eten klaar hadden gemaakt in z'n keuken terwijl we ondertussen genoten van het sijpelende waterval geluid van zijn waterval in de tikiroom. Toen we gegeten hadden zijn we naar beneden gegaan waar we wat plaatjes hebben geluisterd en wat gepoold hebben. Helaas trok Elvis het niet helemaal meer en tegen de tijd dat ik in zijn museum had rond gelopen en al z'n platen en kleren had gezien wastie al begraven in de achtertuin.

Maar ff serieus nu, het was wel harstikke gaaf om daar geweest te zijn. Op een of andere manier voel je zijn aanwezigheid daar. Het is echt heel intens om daar bij zijn graf te staan, het graf van THE KING en ik heb helemaal niets met graven!

Hierna zijn we voor mijn gevoel 100000 kilometer rechtdoor gereden door de oven genaamd Arkansas. We zijn vandaag wel in 3 staten geweest namelijk Tennessee, Mississippi en Arkansas. We zijn ook de Mississippi over gereden, over zo'n mooie stalen boogbrug, heel gaaf.

Bij onze laatste stop kwamen we een biker en zijn dochter tegen. We hadden ff met ze staan praten, heel gezellig. Hij zei op een gegeven moment over de warmte, welcome in hell. Ik reageerde daarop met well Death Valley is hell waarop hij moest lachen en zei Well Arkansas is his cousin hihi. Het is inderdaad belachelijk warm hier. Gelukkig begon het op een gegeven moment een beetje te spetteren en dat zorgde wel voor enige verkoeling.

Vanaf het moment dat we de Mountain View Rd. opreden begonnen de hoogtes en bochten weer en hebben we het laatste stukje lekker bochtenwerk gehad.

We zitten nu in een gezellige Best Western met een Hostess die een opa had die van der meer heette en dus uit NL kwam, als een van de weinige amerikanen wist ze dus waar NL lag en ze vertelde ook dat ze tot haar zesde opgegroeid was met brood en haring mjam!

We gaan nu eten, ook al heb ik totaal geen honger maar papa wil zo nodig bier drinken....en eten zucht haha

Bedankt iedereen weer voor de lieve en leuke berichtjes!

Salto en Sabbie

FOTOS

• 11 Augustus 2010 - 06:03

C@rola:

Hello Harley Heroes,
    3 staten op één dag, plus Elvis bezocht, te gek. Trouwens, (bloedheet) Arkensaw: kwam Clinton daar niet vandaan..?!

• 11 Augustus 2010 - 06:15

Marjo:

Ja niet zeuren over de warmte hoor, jij moest toch zonodig daarheen, hihihihi.
    Nederlander je vindt toch ook overal.
    Veel plezier verder en we skypen. Kussies

• 11 Augustus 2010 - 07:22

Cynthia:

Leuk hoor om al die verhalen te lezen! Breekt de dag een beetje op mn werk, haha! Waar gaan jullie nog meer naartoe? Helemaal naar het westen??
    @ C@rola: Ja, die kwam uit Little Rock, Arkansas...

Liefs en nog veel plezier!

• 11 Augustus 2010 - 11:29

Menno:

"Papa wil zo nodig bier drinken..."

Papa heeft groot gelijk!

• 11 Augustus 2010 - 19:09

Alex En Linda:

Als wij het zo lezen, hebben jullie het geweldig. Ga vooral door... Geniet er van en neem een heerlijke borrel en hamburger van ons !!! (wel de rekening bewaren he!). Liefs en kus van Lex en Linda

• 11 Augustus 2010 - 19:54

Jan Gasse:

Ik ben oude dienstmaat van vader Rob en volg jullie belevenissen met grote interesse.
    Geniet er van.