Garmin F@!L - Reisverslag uit Scranton, Verenigde Staten van Sabrina van Beek - WaarBenJij.nu Garmin F@!L - Reisverslag uit Scranton, Verenigde Staten van Sabrina van Beek - WaarBenJij.nu

Garmin F@!L

Door: Sabbiejj

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

04 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Scranton

Het was lekker weer, super mooie route door de bergen, onwijs leuke stadjes gezien totdat we rond 12 uur ineens zoiets hadden van....waarom rijden we naar het noorden....

Laat ik even bij het begin beginnen. (voordat iedereen gelijk denkt BLOND)
Papa had voor een aantal dagen al routes gemaakt en die in de Garmin gezet. We hebben 's ochtends nog gekeken of de route klopte en hij stuurde ons mooi naar Gettysburg maar halverwege de ochtend besloot onze Garmin dus om ons via Albany te sturen maar dit niet even te melden aan Garminvolger Sabette.

Toen we erachter kwamen was the damage al done en konden we bijna rechtsomkeerd maken.
Ik moet wel zeggen dat we de halve dag over route 9w hebben gereden, en die was wel heel mooi!! Veel gezien!!

Laatste 200 km of zo over de I-84 geknald en dat was ook heerlijk!!!
Je mag op de snelweg 65 mijl en dat is ong. 105 (volgens Garmin) Wij reden gem. 80 en dan heb je echt het gevoel dat je aan het blazen bent...terwijl je 120 rijd.... best wel grappig...

We hebben besloten om te overnachten in Scranton en morgen onze route te vervolgen via gettysburg.
Scranton is echt een supergave stad van wat we ervan hebben gezien. Veel oude gebouwen en kerken

We gaan nu ff bijkomen, onze stuitjes doen zeer van de zachte standaard zadels van Harley...

Salto en Sabbie

FOTOS

• 05 Augustus 2010 - 06:43

Gina:

Hey Sabbie! Cool tales... :) Scranton is in New Jersey, right? Your reports are a little quiz for me to see if I know my American cities still :P And Danbury was in Connecticut, right? If you can believe it (because I was already sick when you were still here) I'm only going back to work for the first time TODAY :| it's been a snotty, coughy week... You know, somehow I thought you guys were going to be on choppers :P Also, how much are you loving the diners?!?! Best food ever, right?!? :D I miss that sometimes.

• 05 Augustus 2010 - 14:34

Kim:

Gettysburg! cool man! rijke geschiedenis en vast ook wel een museum over de burgeroorlog...IK BEN HEEL BENIEUWD! Fijne dagen!!! XX

• 05 Augustus 2010 - 15:27

C@rola:

Hello, dare devils,

Gemiddeld 80 mijl, da's bijna de snelheid van het licht, piepels !
    Geniét ze, C@rola.

• 05 Augustus 2010 - 21:19

Marjo:

Mooie foto's!!!! Maar Sab wat is dat???? Geen witte motor, hihihihi.
    Kussies

• 06 Augustus 2010 - 15:04